En hemsk dröm, nu blir det en resa till Paradiset :)

Hejsan, inatt vaknade jag vid halv fyra av en hemsk mardröm, jag ville bara skrika när jag vakna för jag blev så rädd innan jag vaknade, samtidigt vågade jag inte riktigt för jag hade drömt att det var en hemsk människa i rummet bredvid, så jag ringde Mamma och viskade att hon skulle komma ner. Sedan berättade jag om drömmen för Mamma och hon sa men följ med upp så kan du lägga dig på soffan, men jag tänkte bara på den där kökssoffan som jag drömde stod i garaget så jag frågade; Men inte har vi någon soffa där? Så sa hon jo vi har en soffa uppe i vardagsrummet. Jag förstod va hon mena och följde med henne upp och la mig. Men jag kunde inte somna på ett bra tag, värmde lite mjölk och gjorde o´boy sedan tog jag två kakor och gick in och satte mig. Lyckades somna tillslut som tur var, hade Vigg bredvid mig så det kändes bra. :)

Nu är det Torsdag, dagen jag väntat på.. Nä då men nu strax kommer Feliziah, Tom, Toms bror och Ola och hämtar mig också ska vi åka till Ö-vik och bada på PARADISBADET! Jag är riktigt förväntans full, det ska bli sååå roligt! :) Aja nu ska jag fortsätta vänta och fundera på om det är något jag glömt packa ner. Hejdå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: