Brödrost och stan :)

Hejsan, igår efter skolan följde Joel med mig hem, vi gick på Järnhandeln så bytte jag in min elvisp som jag fick i födelsedags present också la jag på någon peng och sedan hade jag en skit snygg röd brödrost från Obh nordica med massa smarta funktioner, stopp knapp, uppvärmningsknapp, låda under som man drar ur som brödsmulorna samlas i, också går det att trycka upp mackorna lite extra mycket. :)



Gick hem till mig och läste so och sedan for Joel hem och jag följde med Pappa till stan. Vi var på Willys och handlade och sedan åkte vi och hälsade på min Faster Barbro i Kovland. Glömde so boken hemma så jag kunde inte läsa någonting påvägen till eller från stan, det kändes pissigt. Kom hem vid elva och gick och la mig direkt.

Idag är det Torsdag, ska åka till Vemdalen med skolan, nu ska jag fixa lite tills jag ska åka, Hejhopp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: