Taco chips, Pappa, film o :)

Hejsan, i helgen har jag varit hos min kusin Emma.

I Fredags åt vi taco chips med sås på och ost som vi stoppa in i micron tills osten smällte. Också drack vi massa coca cola och såg på film. Det var en himlans bra film som gick på tv men jag lyckades somna innan den tog slut :(

Igår Lördag kom Pappa ner till stan och vi åkte och köpte 200 kilo potatis och sedan var vi på Willys och handlade mat och köpte glass, jag åt en Solero med bär bär, den var god och det var riktigt roligt att vara med Pappa! :) 

På kvällen gick filmen Oceans eleven på tv,n. Den såg jag på och den var skit spännande och bra enligt mig! :D

Sedan var det någon som skicka sms till mig och gjorde mig grymt glad, jag trodde denna slagit huvudet men näe.

Idag har jag varit med Lina och Agge på stan, titta på allt folk som var ute också åt jag en sallad med räkor i på Coffe house. :) Var med Ludvig till lekparken idag och det var riktigt roligt, fast inte när han åt massa sand bara för att jag sagt att han inte fick det. :P

Nu ska jag börja läsa en bok jag fått, om "att välja glädje" :) Hörs :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: