Strykjärn och bikini.

Hejsan, i onsdags klev jag upp tidigt och åkte till Fränsta och gick till syslöjden. Fick sy klart mitt linne med tvillingnål, det blev snyggt med tvillingnålssöm och skapligt snyggt linnet :)

Åkte till Pappa och flyttade blommor i fönstren och bytte lite gardiner. Strök gardiner och lyssna på några skivor Pappa hade, jag gillar faktiskt afselius och eddie meduza :) Brände mig på strykjärnet och det gjorde så ont efteråt att jag satt och grät i min ensamhet, sedan strök jag lite mer. :P Ett ärr ser det ut att bli på tumknölen på handen.

Somnade vid tolv tiden och på torsdagen vaknade jag vid ett! Planterade lite skott Pappa hade sedan cykla jag till Fränsta, hejja på Mamma och gosa med katten och sedan tog jag tåget till stan.

Var med min kusin Lina, vi åt lax med nå ris liknande grejs och remoulad sås och det var faktiskt helt okej gott :) Sedan åkte vi på Cubus som hade 40 procent på allt och öppet till nio, jag köpte en svart bikini eftersom att det inte verkar finnas någon röd någonstans, två par korta svarta bambustrumpor och ett gult linne, för hundrafemtio kronor. :)

Idag är det Fredag, jag läste nyss en artikel i tidningen om vad man ska tänka på när man åker på festival, blev genast lite ledsen eftersom att det inte kommer bli nå festival för mig i år.. Aja nu ska jag åka ut på Birsta och hitta ett halsband till katten, Hörs :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: