Helg.

Hejsan, i Fredags åkte jag med Fia, Berra och Tilde till stugan. Vi var i herberet lite och jag gungade i den mysiga gungan som finns där och sedan gick vi och hälsa på Monica och Sven tills klockan blev sent. :P

På Lördagen åkte vi till Pappa och sedan stannade Tilde kvar där med mig. :) Vi ritade, byggde, lekte Mamma bebis och spela lite flöjt. Sedan åkte vi till Bräcke med Pappa och planterade lite blommor.

Igår blev jag magsjuk så Tilde och jag låg och tittade på barnprogram mest hela dagen tills Fia och Berra kom och hämta oss också åkte vi hem till stan. Har mest legat i sängen sedan vi kom hit. Nu är det Måndag och idag känner jag mig bättre, har inte spytt en enda gång idag, peppar peppar på det. :)

Mamma skrev ett sms igår att hon tror att min katt ska få kattungar om tio veckor eller något sånt :D Hörs.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: