Promenad med hunden :)

Hejsan, igår åkte Pappa och jag till Monica i Ede. Jag har aldrig varit där i hennes hus så det var roligt, och jävligt fint var det där också :) Sedan åkte Pappa och jag hem och åt och sedan gick jag ut i husvagnen och satte mig. Tog ner gardinerna i sovdelen och funderade lite. Det ska nog bli bra där å. :)

Idag åkte jag till Ånge en sväng och var med Tom och Agnez. Sedan tog jag bussen kvart över fem hem till Fränsta också hade Mamma gjort middag åt mig. Det blev panerad torskfile med strips och majonäsgurka. :)

Vid sju kom Agnez och hennes Mamma och köpte min säng och sedan lifta jag med dom till Pappa :) Dit kom Monica med hunden så jag tog med han på en promenad in till Fränsta och nu sitter jag hos Feliziah, har hjälpt henne att färga håret. Snart ska väll färgen sköljas ur så ska vi i med ny och sedan ska jag gå hem med hunden. Hejdå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: