Stugan i helgen och umgicks med folk igår :)

Hejsan, i Fredags åkte jag ju upp till Leringen. Har badat och solat och haft det trevligt där. På Fredags kvällen åt vi grillat, riktigt riktigt gott :) Och på Lördag kväll spela vi kort spelet knekt, jag är inte säker på om det avslutades med vinst eller förlust för min del men det syns inte att jag förlora nå pengar i femtio örings burken i alla fall. :P

Igår Söndag klev jag upp och åt lite frukost och sedan tog jag med Tilde ner till sjön också badade vi. Det var kallt till en början men sedan blev det skönt. Har lärt Tilde hur man simmar med händerna :) Vet inte hur jag ska förklara hur man gör med fötterna för när jag tänker på det vet jag inte själv hur man gör. :P haha. Till sen lunch åt vi älgköttfärssås och spagetti. :) Sedan vid fyra fick jag skjuts hem till Pappa. :)

Dammsög huset och sedan tog jag mig en dusch medans Pappa lagade älgköttfärsbiffar till mig. Det var riktigt gott! :) Vid halv tio gick jag till Tom och Feliziah och där var Lina och Putte, Jonas, Jon och Robert :P Hade en trevlig kväll och vid halv tolv cyklade jag hemåt. :)

Idag är det Måndag, jag skulle vilja åka och bada i Backetjärn. Nu ska jag städa lite i alla papper jag har här på skrivbordet hos Mamma. Hejdå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: