Stan med Mamma, Backetjärn och filmkväll x2 :)

Hejsan i Torsdags kom Mamma ner till Sundsvall också åkte vi ut på stan. Gick på myrorna och där hittade jag en jätte fin tröja till Mamma som hon också gillade så mycket att hon tog på sig den direkt. :) Sedan gick vi på in på Carlings och där hittade jag en gul stor kofta. Sedan gick vi vidare på Indiska och där hittade jag ett jätte fint linne som är så långt som jag kan ha det som klänning i blommönstrat. Var in på bokhandeln och köpte en almanacka i fsc märkt trä, en bok med miljösmarta tips och en bok om att tänka glatt eller vad det var, intressant såg det ut i alla fall. :)

Vi åt langos till lunch och det var skit gott igen med räkor, gräddfil rom och lök :)

Åkte ut på Birsta också for vi på Bauhaus och köpte två taklampor som jag ska sätta upp hos Pappa. Sedan var vi in på media markt och elgiganten och tittade på digital kameror och vattenkokare. Köpte en vattenkokare på elgiganten som fått flyttat in hos Pappa. :) Sedan åkte vi på claes ohlssons och hittade en morgon rock med långa armar i storlek L/XL som va jätte mysig, också köpte vi ett kort metspö för jag tyckte det jag använde sist när jag och Pappa var iväg och fiskade var så extremt långt och jobbigt. :P

Köpte Kina mat som jag åt i bilen på hemvägen, det var huur starkt och gott som helst! :)

Kvällen tillbringades med Lina, Putte och Feliziah, vi såg på filmen "Allt för min syster" åt popcorn, chips och noblesse, drack cider och jag höll på att böla ögonen ur mig på grund utav filmen. :p

Idag (som egentligen är igår eftersom att klockan är över tolv) tog Jag, Feliziah, Lina och Putte två bussen till Backetjärn och där har vi solat, badat ätit chips och toast och haft trevligt. :) Tog halv sex bussen hem därifrån och när vi kom till Fränsta gick Lina, Putte och jag på Ica och handlade till friterat. Idag åt jag friterad på Linas vis friterade räkor och friterad lök med hemmagjord vitlökssås, vitlöks bröd och ost tacos chips. :) Riktigt gott var det faktiskt och mätt som bara den vart jag! Ikväll har vi sett filmerna "Away we go" och "Trubbel i paradiset", riktigt bra filmer, eller den sistnämnda var riktigt bra i alla fall. :)

Nu ska jag cykla hem till Pappa och gå och lägga mig, Godnatt på er :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: