Solig gårdag med Feliziah :)

Hejsan, igår blev det hel dag på Backetjärn för Feliziahs och min del. Vi badade, solade och spelade kort, 500 :) Vi stannade tills hela stranden var skuggad och tom på folk. När  stranden var skuggad flyttade vi ut på bryggan och när sedan bryggan vart skuggad och Feliziah börja frysa gav vi upp och cykla hem. :p Cykelturen dit gick snabbt tyckte jag men hemåt var det tungt och jobbigt. :p

När jag kom hem åt Pappa och jag en lite sen middag, köttfärsbiffar med potatis stekt lök, gräddsås och lingon sylt och sedan planterade vi en balkong låda och satte på balkongen upp mot vägen. Efter det plockade Pappa in lite jordgubbar och sedan åt vi jordgubbar med grädde, mjölk och socker. :)

Vid tre ska jag ta tåget till stan för att kolla på och förhoppningsvis köpa en digital kamera. :D Vi hörs :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: