Ingen kamerajävel och fitthumörs dag.

Hejsan, det blev inge jävla kamera köp igår. Jag blir bara så jävla less. På elgiganten fick jag två kameror som var vattentät och stöttålig visad för mig och dom gick på två tusen typ. Och deras försäkring verkar bra. På Media markt fick jag två vattentäta och stöttåliga kameror visade för mig som gick på tre och fyra tusen. Dom har ingen försäkring utan bara förlängning på garantin och puckot som stod och prata med mig om det sa när jag fråga om vad det täcker då, att det inte täcker fuktskador och sånt. Okej, men jag skulle ju ha en vattentät kamera! :S Jag åt en god sallad när jag var i stan i alla fall, på Cafe charm, det var skit dyr så det kändes som rena rånet men den var ju god. Pappa kom ner till stan vid sju så köpte vi en diskmaskin på fem minuter.

Idag är jag på skit humör. Jag kan äntligen smsa i alla fall. Jag gissar att det är mensen som håller på att fittar sig med mitt jävla humör, jag känner bara för att gråta för jag är så jävla less. Har rensat ur garderoben hos Pappa, det blev typ tre par trosor och några strumpor kvar som jag inte växt ur. Borde rensa garderoben här hos Mamma också men är så jävla less. Det var två svarta fläckar på min soffa så för några dagar sedan satt jag och skrubba dom med diskmedel och en svamp, färgen nöttes och nu är det en vit aktig fläckjävel där istället så soffan blev förstörd typ.. Jag ska stå och sälja blommor och skit på fränsta festivalen i helgen och jag är inte motiverad för fem öre för det. Sedan ska Elisabet och jag stå som nå jävla mongon på lördag kväll och sälja rosor, hoppas det blir lite kul i alla fall, det kan det nog fan bli när det jag tänker efter, det är ju med Elisabet. :) 
Nu ska jag gå med Mamma ner på golfbanan och köpa någon lunch. Hejdå.
pelle

Det verkar som om alla har lite PMS idag ;P Illa.

PUBLICERAT DEN 2010-07-21 KLOCKAN 22:32:36
BLOGG: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: