Hejhopp :)

Hejsan idag gick jag bort till damen för att klippa gräset men gräsklipparen vägra starta, det rök inte ens när man drog i snöret. Sist jag var där och klippte luktade gräsklipparen konstigt på slutet och det lät som den skulle sluta fungera när som helst. Aja, Pappa får titta på den så får jag klippa någon annan dag.
Gick hem och läste illustrerad vetenskap då istället och det var intressant som vanligt :)

Nu sitter jag i Fränsta, har varit på Ica och pratat med Elisabet och handlat middag till oss. Vi ska göra en sweet and sour qourn gryta som vi ska äta med ris. Ikväll blire partaj och kom inte och säg att jag inte ska dricka för det är fyra år försent. Nu ska jag slänga in mig i duschen och tvätta bort denna härliga stank. :P Hejhopp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: