Gimåfors och en jävla massa mardrömmar..

Hejsan! Igår kväll åkte jag med Mamma och Olle upp till Gimåfors. Vi åt panerad torskfile med friterade strips och majonäsgurka, det var jätte gott :) Sedan låg jag i hammocken ett tag och myste. Mellan åtta och nio såg jag på "Samlandet förstör mitt liv", och jag har verkligen förståelse för människorna, ganska bra program, synd bara att man inte fick se så mycket hur dom började slänga saker, eller inte den ena som var med i alla fall. :P

På kvällen spela Mamma och jag kortspelet fem hundra och Mamma vann för ovanlighetens skull. Så spelade vi en omgång till så vann jag :) Sedan åt jag lite tacochips med sås och smällt ost på och sedan gick jag och la mig. Vigg fick sova med mig inatt, och det var hur skönt som helst för inatt drömmde jag värsta mardrömmen. Den senaste tiden minns jag tre drömmar och alla är läskiga mardrömmar, när jag ska bli mördad och det går inte att ringa 112. Känns ganska skönt då när man vaknar :)

Nu sitter jag i Fränsta, ska ta och packa lite kläder som jag ska ha med mig till stugan, för jag ska vara där i helgen. Om någon timme kommer förmodligen min kusin Lina och hämtar mig så ska vi åka upp och det första vi ska göra när vi kommer opp är att ta ett dopp! ;D Hejhopp :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: