Fränsta :)

Hejsan idag tog jag och cykeln tåget vid halv elva från stan till Fränsta. :)
När jag kom fram till Fränsta cykla jag upp till Mamma och sedan gjorde jag lunch åt oss. Det blev köpt skaldjurspaj och em sallad av gurka och tomater, helt okej smarrigt faktiskt! :)

Efter lunchen cykla jag bort till damen klippte gräset och rensade lite i trädgården där sedan cykla jag hem till Pappa. Tog mig en sval skön dusch och sedan har jag städat, flyttat blommor, skåp och hängt upp gardiner, det börjar faktiskt bli lite trivsamt nu. :)

Till middag gjorde Pappa panerad torsk filé med stekt potatis och majonäs gurka :) Nu sitter jag i Fränsta hos Mamma vid datorn medans Pappa gör några kransar. Men nu ska jag se om jag hittar nå intressant att läsa, Hejdå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: