Fors, kräftor och fiskning :)

Hejsan, Igår åkte jag med Agnez till Heidi i Ljunga. :) Vi gick ner till forsen och Agnez och jag bada. Vi skrek och var rädd för alla vassa stenar och jag var rädd för alla äckliga växter på botten och Agnez för fiskar. :P haha. Sedan gick vi hem till Heidi och såg på tv och klappa kattungarna. :) Tills det börja dunder åska för då våga vi inte ha tv,n igång längre. :p

Vid sex kom Pappa och hämtade mig och Agnez också åkte vi hem och åt kräftor, det var huur gott som helst! :D

Halv åtta tog Agnez bussen hem och Pappa och jag ställde i ordning fiskegrejerna och sedan åkte vi ut och fiska. Jag fick en liten röding och sedan bytte vi ställe och Pappa gick uppåt bäcken och där jag stod knäcktes kvistar i skogen så jag blev lite rädd och satte mig i bilen och läste tidningen. :p haha. När pappa kom tillbaka hade han nio öringar med sig som vi åkte hem och hjälptes åt att rensa och sedan stekte Pappa dom så åt vi dom med hårdbrö. :)

Idag är det Onsdag, till frukost åt jag tacos rester sedan i förrgår. :) Nu sitter jag hemma hos Mamma och lånar datorn, vid två ska jag ta bussen till Heidi i Ljunga. Vi ska äta jordgubbar och glo på tv kanske. :p HejÅHå! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: