Hejhopp :)

Hejhopp, idag hade vi matte prov. Jag hade inte lärt mig ett sätt som vi skulle lärt oss att räkna på men det går att testa sig fram också. För att få full poäng behöver man skriva hur man räknat ut så jag skrev hur jag gissade mig fram, hoppas det gick bra och att jag får poäng för det. :P

Klockan två hade Joel och jag Fredags aktiviteter med små barnen, det var lite jobbigt för jag var inte på så bra humör, kände mig allmänt less på skolan för vi har massa grejer att göra. Men det var okej roligt ändå. Ungarna är ju ganska gulliga mot mig och två av tjejerna kommer och kramar mig hela tiden. xD

Gick hem när aktiviteterna var slut vid fyra. Åt lite sötsur qourn gryta med ris också berättade jag för Mamma om alla mina tankar, om hur jag ska tjäna och spara pengar. :) Tänkte att vi ska baka bröd och frysa in också tänkte jag sälja lite gamla tv spel och gameboy som jag har. Sedan tänkte jag köpa begagnade saker istället för nytt, men det är mest för miljöns och samvetets skull. :)

Gick och köpte två paket nudlar till Feliziah och sedan gick jag och var med henne. Vi tittade runt och läste om olika festivaler, det var lockande men jag vet att jag inte kommer ha råd med något. Tänkte nog fara på Storsjöyran i Östersund ändå och bara bo på campingen och festa, för det är inge dyrt att gå in där, eller det har inte varit det tidigare år i alla fall. :)

Feliziah skulle koka nudlarna förut, så satte hon dom på plattan och sedan gick vi in och titta på datorn. Så efter tio minuter kankse gick jag på toa och sedan in i köket för att hämta dricka så såg jag dom stackars sönderkokta nudlarna. Det var ju lite tråkigt men när hon sedan skulle koka nya och jag sa åt henne att ställa alarm men det skulle fan vara kul om hon glömde dom två gånger, hon sa Nä men nu har jag fan koll och sedan glömde hon även bort dom, så vart det hela mycket roligare! Fast Feliziah fick ingen mat xD Hahaha :P

Nu sitter jag och dricker lite vitt och äter kex och ost medans Feliziah och Tom håller på och knäpper kort på varandra och jävlas med varsin kamera. :p haha! Go´kväll :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: