Täckbyxor

Igår så tappade jag bort Mammas täckbyxor, trodde att jag gjort det på bussen så jag åkte ner på navet också lämnade jag mitt nummer och bad dom ringa om dom fick in nå svarta täckbyxor med dragkedja på sidorna. Imorse så sa jag för säkerhets skull till på praktiken och jag hade glömt dom här i klassrummet så nu fick jag tillbaka dom. Men nu så har jag missat ett samtal från busslink. Tänk om dom tänkt ge mig ett par täckbyxxor, ska jag låtsas som jag fortfarande inte har några? Om dom ringer upp igen vill säga. Dom svarar inte när jag ringer.
Agnez

Jag tycker du ska säga att det inte är dina byxor ;) För tänk om någon annan hade sagt så och då var det dina täckisar som dom hade tagit.

PUBLICERAT DEN 2010-01-12 KLOCKAN 15:50:07
BLOGG: http://agnezzthecookie.blogg.se/
dfgn534trgbfre

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAH!

PUBLICERAT DEN 2010-01-12 KLOCKAN 21:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: