Suttit vid datorn och varit med Feliziah :)

Hejsan, idag har jag suttit vid datorn och sett på olika tv program på kanal 5 play. :) Lagade även lite makaroner med gurka till middag. :P Gick till Feliziah vid sex tiden, vi har suttit och lyssnat på musik och tittat runt på olika lägenheter. Skoj skoj. :)

Tio i nio sa Feliziah att hon skulle vilja springa upp på Shell och köpa en chips påse, men så kom vi på att pizzan fortfarande var öppen. Så när jag beställde så sa gubben fortsättningen på vad jag skulle ha på, jag hann bara säga tacosås så sa han och fefferoni? Jag tror han börjar känna igen min röst. :P Sedan bad han oss komma på två-tre minuter så jag sprang, tur var det väll att han sa så för vi var ändå framme precis till nio, tänk om vi inte stressat. :P

Nu sitter jag och äter en pizza med champinjoner, tacosås, jalapenos. fefferoni och vitlöksdressing, såå mumsigt så. Och tjockt.. :P Strax ska vi slå på en film och äta popcorn, Tom har åkt till Norge så det är bara Feliziah och jag här och myser. :P Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: