Städat, sett film och väntat :)

Hejsan! Inatt så städade vi Kennys lägenhet, det var lite roligt för Kenny hade ett fint sätt att städa toaletten på. Han tog dusch slangen och spolade av toaletten, golvet och väggarna med. xD haha. Efter att vi städat så såg vi en läskig film som var bra. :) Sedan somnade jag.

Idag så åkte jag inte på skolan, har lite ont i halsen också är jag snorig. Också är det bra mycket trevligare att vara här än på skolan, varken Tei eller Joel skulle vara på skolan idag heller. Idag har jag legat och väntat på att Kenny och Tom ska vakna, men det har dom inte gjort än så jag klev upp åt en macka och ett glas juice och sedan har jag suttit här. :P Skulle vilja åka upp till Gimåfors ikväll och åka skoter eftersom att jag inte vill göra det på helgen, men får se vad Mamma och Olle tycker om det. Skulle kunna bli grymt roligt i alla fall, jag är så jävla skoter kåt nu så det finna inte. :P haha

Nu ska jag titta runt lite på bilddagboken och vänta på att dom här fjantarna vaknar. XD Hejdå 8)
Heidi

Haha kul natt ;) !

PUBLICERAT DEN 2010-01-21 KLOCKAN 16:26:14
BLOGG: http://heidichristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: