Securitas kom så vi gick hem till mig :)

Hejhopp, Vi har haft en trevlig kväll, lyssnat på musik och druckit lite olika goda saker. Securitas kom och hälsa på hos Tom för ett tag sedan, så folket åkte/gick hem och jag, Feliziah, Joel och Agnez gick hem till mig. :) Vi har ätit lite olika saker, jag har ätit en hur god älg köttfärs-bullar macka som helst. :) Nä nu ska jag in och titta till baguetterna, Go´kväll 8)

Agnez och Joel dansade lite tidigare ikväll :p


Och boxades :)


Jag, Joel och Feliziah gick hem till en annan kompis en sväng, riktigt kul! :D


Vi åt massa saker som vi hittade i skafferiet, ägaren till skafferiet var inte hemma så. :P


Feliziah råkade ha sönder flingpaketet för hon hittade inte öppningen xD


Men glad var hon ändå ;D


Hemma hos mig, Agnez och Joel :)


Och Feliziah med en omtyckt macka får avsluta nattens bilder :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: