Ont i nacken.

Hejsan inatt vaknade jag av att jag hade ont i nacken. Låg lite konstigt så jag la mig åt rätt håll och på kudden och sedan somnade jag om. Vid åtta klev jag upp imorse, åt lite gröt och ett ägg och sedan åkte jag till skolan, inte för att jag är lat.. Jag ville komma i tid och kände att det var bäst om jag hann röka hemma så jag kunde borsta tänderna efter och så, och tiden räckte inte till på annat sätt. :p

Idag på skolan så fick jag veta att vi inte bara blivit av med en mentor utan båda, vi har en ny tjej och en gubbe som vi hade i sjuan. Hoppas det går bra och att dom inte är för mesig bara! :P Tjejen som var ny i klassen verkade trevlig och det är ju bra. :)

Det har varit fint ute idag, träden var fulla med snö och solen lyste på lunch rasten. :)



På Svenskan idag så fick vi skriva klart novellen om andra världskriget, det gick bra för mig, frågade läraren om vad jag skulle kunna skriva om mer och sedan gjorde jag som hon sa och sen sa hon att det inte gjorde något att den inte var en hel sida utan att jag kunde få lämna in den så! :D

Det satte en lapp uppe på skolan idag om nå utomhus aktiviteter man
kunde gå på det var pulkåkning, pimpling och skridkoåkning xD


Jag har haft hemskt hemskt ont i nacken hela dagen och har det fortfarande, inte roligt alls, fem människor har maserat min nacke lite idag, det är skönt för stunden även fast det gör lite ont. Men jag önskar att det kunde gå över. Jag vill inte ta någon värktablett för jag är rädd att det inte hjälper ändå, ska jag ha något så vill jag ha nå starkt men det har vi inte. :p

På två rasten så gick jag och Joel på Konsum och köpte fika. Tänkte köpa en macka men det fanns inga så då tänkte jag köpa frukt istället för att vara nyttig, då fick jag se en lite rolig grej mitt i frukten, marränger och chokladsås! xD


Idag hade vi bad på idrotten och det var verkligen bra att vi slutar direkt efter idrotten idag. Vi skulle simma så många längder som möjligt på tjugo minuter och det var jobbigt kan jag lova, för man blir så stressad och simmar fort så man blir trött. Magen gjorde sig påmind om att den fanns och armarna blev helt slut. :p Jag höll ut hela tiden i alla fall och lyckades simma 27 längder, det var bra sa Laila, läraren. :)

Nu sitter jag hemma, ska strax ta tag i rummet ska bara... Ska bara.. Äta middag först. :P Men nu ska jag med Mamma på affären och handla. Hejhopp 8)

bullmamma

jättefina vinterbilder! Och ja som inte ens gillar vinter ;O

PUBLICERAT DEN 2010-01-14 KLOCKAN 22:28:50
BLOGG: http://klarhaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: