Kort dag

Hejsan, igår kväll så gick jag hit till Feliziah så lyssnade vi på musik och tog det lugnt. Slog på Eminem filmen så somnade jag direkt.. Varenda gång vi slår på en film så somnar jag, det är lite irriterande men ändå skönt! :P

Vaknade imorse vid tio av att jag fick sms. Lade mig på andra delen av soffan så jag slapp ligga som en ostkrok och sedan somnade jag om. :P Vaknade igen vid tre av att Mamma ringde och sa; Man kan ju inte sova nu eller. Nej jag har ju bara lov! xD Men det gjorde inte så mycket, behövde inte sova nå mer. Feliziah vaknade så sa vi Godmorgon sedan åkte jag till Ljunga med Olle som skulle ut med blommor, så var jag på en affär och köpte en lite sen julklapp till min vän Filip! :)

Åkte tillbaka till Feliziah direkt, idag har vi varit seg! Inte fått så mycket gjort. Jag duschade, hon har suttit på cafeworld på facebook och sedan har vi varit ut en sväng också, var på Ica och köpte chips, choklad, drickor och juice också var vi in på pizzan och köpte två pizzor. Tänkte att det var lika bra att köpa med oss så vi slipper gå ut nå mer ikväll och sedan har vi frukost/lunch imorgon. ;) haha

Nu ska jag ta en rök och sedan avnjuta min goa juice grogg ;) 
Vi kom ju på att vi måste festa lite innan skolan börjar. :P Hejhopp 8D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: