Hittat en rolig sida, FELSMS! :D

Jag och Feliziah har bara tagit det lugnt ikväll, har hittat en rolig sida Felsms.com. HAHA! 
Lite roliga saker jag läst ;)

Det var en tjej som träffat någon kille som hon tyckte verka trevlig och en dag när dom träffats så precis när han gått ut ur dörren så fick hon ett sms av honom där det stod; On my way to you baby, har varit hos en polare, ses snart, puss! Love you! hahaha.

Det var en tjej som skulle skriva ett sms om en vännina till en annna vännina men det hamnade hos vänninan hon skrev om; Det är jäkla skumt det här med Annas viktuppgång, visst är hon gravid? HAHA.

Det var någon som skulle skriva till någon som den varit på fest hos dagen innan men det kom till farbrorn; Glömde jag min jacka med nycklar och mobil i hos dig igår? Svar; Inte var du hos mig eller. Och mobilen smsar du ju från så den behöver du inte leta längre. Hoppas du mår bättre än du förtjänar. HAHA

Nu ska jag fortsätta le fast jag har hemsk huvudvärk. Hejdå 8)

Agnez

Haha ;D Fan vad roligt!

PUBLICERAT DEN 2010-01-07 KLOCKAN 17:33:52
BLOGG: http://agnezzthecookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: