Jobbat matte och börjat spela Café World ;D

Vid tre så kom Joel till fränsta och sedan jobbade vi gymnasie matte, det gick bra, vi lyckades bra och när vi inte gjorde det så gjorde vi nudlar sedan satt vi vid datorn. :)


Jag hade i massa konstiga saker i nudlarna för jag hoppades på att dom skulle smaka godare, hade i grönsaks buljong, olika kryddor och soja, det såg inte så gott ut efter det, och var det inte heller! :P


Vid sex tiden gick vi och mötte Feliziah och Agnez som kom med bussen sedan gick vi till Feliziah. Jag har druckit svartvinbärs vinet som vi gjorde i sommar med socker dricka, det är faktiskt gott och jag känner att jag kommer vilja dricka mer framöver! :) Tidigare ikväll började jag spela Café World och jag blev så uppspelt för det var så kul ;D haha!

Nu sitter vi och ser på filmen A night at the Roxberry, det är massa rolig musik i den! :) Nä nu ska jag spela lite mer Café World jag blev lite beroende! ;) haha. Baj baj! 8D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: