Helgens bravader :P

I Fredags började kvällen lugnt hemma hos mig. Det var Tei, Lina M och Heidi här, vi åt tacos och drack lite cider. Senare fixade vi spotify på min dator och då blev det dunka dunka, Coffe kom också. :) Elisabet och Jimmy var förbi en sväng också. Jag hade det rätt så trevligt hemma men tjugo över tolv fick jag och Tei för oss att vi skulle åka till Ånge. Så vi sprang ner till tåget och hann precis med det. :)

Tacos :) Heidi gjorde så fina små paprika bitar xD


Spotify :D


Tåg resan till Ånge var grymt kul och vi höll på att skratta ihjäl oss. Jag gick på toa och sedan gick det inte att spola för jag hade haft i mycket papper i toan. Vi skulle hälla upp en shot mummel också spillde vi så skulle Tei hämta papper på toan som var alldeles bredvid oss också såg hon att toaletten var fylld med vatten och papper och börja as garva. Vi skrattade hela vägen till Ånge, just detta måste göras om! :D

Tei :)


Min kära mummel :P


Vi kom fram till Ånge någon gång och då kom jag på att jag glömt alla fem tändare som jag nyss köpt i jackan som låg hemma. Så stod vi och knacka på knutstationen men det var lönlöst, jag kom på värsta teatern vi hade kunnat spelat upp utanför fönstret för att få en tändare men Tei hade ingen lust med det, inte jag heller egentligen. Men jag tänkte att vi skulle kunna ställa oss utanför också tar vi upp ciggen och stoppar varsin i munnen och sedan står vi och letar i alla fickor vi har efter tändare, ja just då verkade det smart i alla fall. :p

Vi gick hem till Kenny, där låg Tom och myste framför en film. Vi lånade toaletten och en tändare och sedan gick vi vidare. Skulle hem till Bros så vi gick till han också ringde vi Bubba och bad han komma och öppna, stod där i kanske tio minuter sen ringde han och sa att vi inte stod utanför porten. Då hade han tydligen flyttat, så vi gick till där han bodde på riktigt. Så kom dom och öppna och vi gick in, men nästan direkt när vi kom in så kom vår skjuts som skulle ta oss till Jennifers fest. Jag spelade lite tv spel men det var fånigt för jag dog. :P

Åkte till Jennifer och sedan prata vi med Kenny som sa att vi skulle komma in till Ånge igen. Så gick vi in till Ånge och när vi kom fram så skulle dom tydligen gå till Jennifer. Kenny snömulade mig och sedan gick vi. Det var kallt och en av dom tråkigaste tiderna den här helgen.

Kom fram till Jennifer igen, så drack jag massa mummel och lyssna på musik, hade ganska trevligt och jag tackar gudarna för att jag inte var själv där utan att Tei var med mig. Hade nog inte slutat så bra annars. :) Pratade lite med Mange som faktiskt tyckte synd om oss när vi gått för att möta dom, det kändes bra att han sa så, även om han inte var ärlig så värmde det lite. xD

Vid sex gick jag och Kenny hem till han. Satt och prata ett bra tag och sedan somnade vi runt åtta kanske. Lördagen var jobbig. Jag mådde så in i helvete dåligt så någon hade gärna fått skjutit mig. Hade as ont i huvudet och ljus skygg var jag, var spyfärdig men jätte hungrig. Jag drack en tetra nyponsoppa och åt en pizza bit, det var nattens mat.

Hahaha Kenny lånade mina jeans tights, det var såå sexigt! ;D


Jag, Kenny och Tom åkte till stan på partaj. Det var ganska kul ibland, jag känner mig helt stum för jag fattar inte riktigt vad som hände. Ibland kände jag bara för att kasta mig utför balkongen ungefär. Tur att Tom finns, han är ju oftast snäll i alla fall. :)

Sov ingenting inatt, det var partaj hela natten. Vid halv åtta skulle Kenny ner på stan. Så jag gick med han, det var kallt! Sa Hejdå till han vid Ullis studentboende och sedan gick jag till Emma för att titta om hon var hemma. Det var hon inte, så ringde jag till min moster och hon var hemma så då gick jag till Granlo. En lagom lång morgon promenad på två timmar är ibland helt fel.

Kom till Fia och Berra, där var Emma, Robin, Tilde och Ludde också. :P Gick och la mig och vaknade vid fem. Åt en tallrik fil och flingor och sedan ringde Kenny och fråga om jag skulle ta tåget, så då gjorde jag det.

Nu sitter jag hemma, funderar på att åka till min kusin Lina i stan. Orkar inte sitta hemma och tänka massa negativa tankar, försöker dämpa tankarna med dans musik, det går skapligt bra faktiskt. Imorgon tänker jag inte gå på skolan, jag har blivit värsta förkyld efter morgonens bravader. Nu ska jag ut och ta en rök, sedan behöver jag äta något. Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: