Åkt längdskidor, ätit spya och lekt massa! :)

Hejhopp :) Idag har jag varit på skolan, på idrotten åkte jag två kilometer längdskidor med Tei, det var skoj!
Vi skrek som bara den i ena nerförsbacken för det gick hur fort som helts! :P haha.

Tei ville ta kort på mig redo för backen, så då
passa jag på att ta ett på henne samtidigt :p


Den läskiga backen, man ser inte hela, den fortsätter neråt 
och det gick verkligen huuuuur fort som helst nerför. :P


Till lunch var det pannkaka och spya. Näe då, det var brocoli soppa,
men det såg inte gott ut, och det var det inte heller. :P haha.


Vid två så gick jag och Tei upp på badhuset, och eftersom att Joel var sjuk så hjälpte Tei mig med ungarna. Hade ju fredags aktiviteter, det var nio flickor där idag, vi hoppade hopprep, körde stafett och lekte massa lekar. Det var skoj, lite skrikigt och så men ändå roligt. :) 

Jag har nyss ätit en jätte smarrig rostad macka med räk, rom och avokado röra. :)


Nu ska jag slå på lite party musik, öppna en go cider och fixa mig och lägenheten lite för ikväll bliré så kallad film kväll med lite folk :p haha. Hejdå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: