Hockeyplan, kul dag, skåpstädning och vattengympa! :)

Hejsan, igår kväll så var jag hos Feliziah och Tom. Det var kul, André, Robin och Ola var också där. :) Vi gick upp till ishockey banan också åkte pojkarna skridskor och Feliziah och jag stod och titta på, åt dumle klubbor och skrattade :P Haha! Efter en timme så gick Jag, Feliziah och André hem till Tom. Åt lite popcorn och efter ytterliggare en timme tror jag dom andra kom tillbaka. Jag somnade på soffan så jag sov där inatt.

Det här är den enda bra bilden, och då syns det knappt att det är med nå folk men aja :P


Tok i den varma kuren :)




Sån här färgskillnad kan det bli på bilderna när jag
knäpper med min mobil kamera, ja ba älskar´t.. :P


Jag vaknade vid fem inatt svarade på några sms, var upp och pinka och sedan gick jag och la mig igen. :) Imorse var jag inte pigg även fast jag inte somnade nå sent. Gick hem och åt frukost vid åtta och sedan gick jag iväg till skolan. :)

Idag har det varit en rolig dag på skolan. På lunchen så fick jag någon vegetarisk burgare och den var faktiskt god. :D Efter lunchen så hade vi Svenska och då fick vi se på någon konstig film om några ungdomar som gjort dumma saker. På svensk/engelskan så fick vi varsin bild med en massa konstiga saker på som vi skulle berätta om inför klassen, för att öva oss på att prata inför klassen, jag brukar inte ha nå problem med att prata inför klassen men det är ju lite roligt att öva ändå. Vi har en tjej som kommer från Polen och en från Norge i klassen och dom pratade på sina språk, det var roligt. Jag hade en rymd bild, det var en massa konstiga varelser och figurer i min. :p haha.

Tei ritade på tavlan idag, hur vi såg ut i helgen när vi sjöng med en enkel tulipan för Feliziah, mycket roligt.
Teis tulpan var snygg :P


I eftermiddag så har jag städat mitt och Joels skåp, det var saker överallt tog över en timme att sortera allting som skulle kastas och så, ba för jag är så noga. xD Men nu är det så rent och fint! :D

Före;


Och efter städningen :D



Jag undrar just hur länge det kommer hålla sig såhär fint :P

Vid fyra gick jag på vattengympa, och idag var det riktigt roligt. Min kusin Anna som är ledaren hade gjort ett nytt pass och hon hade ny musik, hela passet var riktigt tjohejj, jag kände av både mage, armar och ben! :D

Nu sitter jag hemma, är ensam hemma. Mamma och Olle åkte till Gimåfors för det var nå fel på vattnet eller något sånt där så ikväll är det ensamt. Jag vill hitta på något roligt men får se vad som händer. Ska gå på Ica och handla lite saker så jag kan göra wookat nulev så sugen på det. Hejhopp 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: