Igår var jag för trött för att uppdatera :p

Det blev inte så som vi tänkt, att vi sov på hotell natten mot Söndag, jag hamnade hos Ullis och sedan somnade jag på en soffa. :D

Igår Söndag så somnade jag vid nio tiden på morgonen tror jag och sedan vaknade jag vid tolv. :P När vi var påväg ut ur stan så sa Bros; Sundsvall måste ju vara världens sämsta håla, och jag förstår att dom tycker det var lite tråkigt. Hotellrummet hade dom fått lånat av en kille som hade det betalt och klart och på morgonen så kom gubben som ägde hotellet in och sa att dom inte skulle vara där och att dom skulle betala, så hade Bros gett gubben sitt bankomat kort så hade han kopierat det så Bros spärrade sitt kort. :p 

Agnez och jag blev sugen på pizza så vi stannade till i Nacksta och köpte en pizza var, efter att jag tryckt i mig halva så kände jag mig spyfärdig. Lite bakis skulle man kunna säga att jag var igår och vill ni veta nå häftig, jag åt inte lakrits innan jag gick och la mig. :P Jag tror stenhårt på att det hjälper! :) Det var för roligt för att kliva upp och hämta lakrits när jag väl gått och lagt mig! :D

Åkte in i Fränsta och hämtade lite kläder när vi ändå var på vägen, också lämnade vi pizzan som var kvar och ett ciggpaket till Feliziah, sedan åkte jag med till Ånge. Först lämnade vi av Agnez och sedan åkte vi på Konsum och handlade piggelin, det var gott! :D


Vi åkte och hämtade
 Bros hund som är så söt.
Han fick lite glass av mig, det blev söligt, men inte på mig. :p

Jag har bästa kameran på mobilen.. Funderar rejält på att köpa en kamera faktiskt. :)

Jag följde med hem till Kenny, vi såg på film och sedan somnade vi. Sov i fyra timmar och sedan gick vi på Ånge grillen, jag beställde en vegetarisk burgare med strips. Stripsen var god med lite dipp. Burgaren var prickig, hade konsistensen som potatisbullar, och smakade inte så super gott tillsammans med hamburger bröd, tog en tugga av den och sedan åt jag upp stripsen. :p


Såg på Johan Falk igår
när det gick på tv,n. Åt chips och dipp och drack Fanta exotic till, jag har börjat gilla den riktigt mycket. Tog ett varmt bad efter filmen och sedan somnade jag. :)

Imorse när jag vaknade var jag inte pigg, funderade på om jag skulle kliva upp eller ligga kvar och kom på hur olikt sig dagen skulle bli om jag inte klev upp, inte bara för mig utan för flera andra människor också, jag vet inte vad som fick mig att kliva upp, var nog pinknödig eller något sånt men upp klev jag i alla fall.

Idag på skolan så har jag känt mig svimfärdig. Riktigt jobbigt men det blev lite bättre efter lunchen. :) Stod ut alla vanliga lektioner och sedan blev jag sjuk på två rasten och gick hem. Nu ska jag gå på Ica och handla lite, sedan tänkte jag uppdatera lite inlägg med bilder, ikväll hoppas jag på att Feliziah ska vilja vara med mig eller nå´t! :D Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: