Datanörd :)

Hejsan, vid elva kände jag mig jätte trött så då gick jag hem från Feliziah och Tom. När jag gick i kylan piggnade jag till lite. Och när jag kom hem satte jag mig vid datorn och nu har jag suttit fast och läst i flera timmar, jag har  läst olika bloggar som människor som förlorat sina barn skriver, jag tycker att det är skönt att läsa sådana bloggar ibland. Det känns bra att gråta lite om någon skrivit om något sorgligt och sedan bli glad om någon skrivit nå roligt, sedan tycker jag att det är intressant allt som har med barn, föräldraskap och uppfostran att göra. :)

Nu börjar ögonen se lite konstigt tror jag för en bild som jag tittade på förut såg ut att röra sig fast den inte gjorde det, eller jag tror inte att den rörde sig i alla fall, det såg ju liksom ut som en bild. Men man kanske kan göra rörande bilder, eller så är det jag som borde sova. Jag ska gå och lägga mig nu i alla fall, men jag kom just på att det inte kommer att vara nå frestande eftersom att det är så kallt här. Fingrarna blir liksom iskalla om jag sitter och bara trycker på musen länge, sitter jag och skriver blir det ju en annan sak. Jaja nu ska jag fixa mig för natten. Godnatt 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: