Hej, dans, stan gånger två och marrängswish :)

Hejhopp :) I Tisdags hade vi idrott första timmen, jag och Joel spelade badminton, det var kul :) På eftermiddagen, eller efter lunchen så hade vi dans, dansade bugg och något som man går stegen lång lång, kort kort på, bugg gillar jag men det andra tycker jag inte så mycket om. :p

Efter dansen gick jag på vattengympa. Anna gav mig garn som jag ska göra benvärmare till henne av, det blir ett par ljus blåa med glitter :)

Efter vattengympan åkte jag med Pappa till stan, han skulle hämta nå krukor i Matfors också handlade vi på Biltema och Willys. Jag stör mig på Biltemas nummer överallt, tror det är för att det inte står i nummerordning, typ, ibland. Haha. På Willys åt jag och Pappa middag, det blev en tonfisk sallad och räk baguette med dill majonäs, dill majonäsen var jätte good :)

Det var så mycket dill på mackan så det hängde ut ;)
Nä då det var bara en kvist och den hade fastnat utanför :P


Min Pappa :) <3


När jag kom hem så såg jag ett brev i trappen. Mamma hade skickat deras bröllops kort till mig, hon gick alltså från vårt gemensamma hem, över på ica, betalade någon krona för frimärke, la det på postlådan, sedan har det åkt värsta onödiga turen och sedan tillbaka i vår postlåda, för att hon ska hämta posten ta in den och lägga den i trappen och hoppas att jag ser den.. :p haha. Jag sa till Mamma jaha va nödvändigt, måste jag ha det framme, Jag tycker faktiskt inte att det är så fint? Så svara hon; Näe det tycker inte jag heller, ett annat var finare. :P haha


Vid elva gick jag hem till Tom och Feliziah, satt där och tittade och sedan somnade jag på soffan. :P

Igår Onsdag  hade vi idrott första timmen igen och jag spelade badminton med Tei till en början, det kändes i armarna att jag spelat dagen innan också. Det känns idag att jag spelat i två dagar också :P haha

Vi såg på en teater på ungdomsgården efter lunch, den var okej, lite jobbigt att hålla reda på när tre personer hade två roller var och sedan delade alla tre på en roll. Teatern dom spelade upp hette i alla fall Othello och handla om en kille som ljuger och sedan blir en kvinna mördad pågrund av det, typ. :p

Jag tog tre tåget till stan och träffade Agnez. Vi gick till hennes skola och tittade i någon bok som det var tröj mönster i. Vi ska nämligen hjälpas åt att sy en balklänning till mig. Det ska bli roligt :D

När jag skulle kolla tåg tavlan nere vid stationen i Fränsta så stod det att tåget skulle gå från spår 3, men det finns bara två spår där xD Det har hänt några gånger tidigare också, vet inte om det kanske inte finns något spår ett eller att dom bara skriver fel :P


Agnez på hennes skola :)


På ett skåp på Agnez skola såg det ut som Puh låg, Nalle puh. :p haha


Vi gick och tittade på tyger men hittade inget passande så jag ska beställa på internet, sedan var vi in på den där häftiga butiken som jag var in på i Lördags. Där köpte jag en sten deo, ska börja använda den på sportlovet för dom första gångerna kan man lukta svett. :P

Agnez och jag gick och köpte kina mat sedan gick vi på ica för att handla smör, så såg jag en fryst kladdkaka och en förpackning vanilj glass som kallade på mig, så dom fick följa med hem till Agnez :)

När vi åt satt Agnez på golvet, hon tycker mattan är skönare en soffan den token :P haha :)


Idag på skolan har vi haft hemkunskap, fick höra lite om serveringsvett och sedan äta marrängswish, det var gott, riktigt jävla gott! :D


Efter hemkunskapen hade vi dans :) Det var kul men jag tror jag fått dåligare kondition än förra året, känner mig jätte trött och yr efter bara någon snurr :S

Nu ska jag äta middag, det blir fisk, sedan ska jag fixa mig och åka iväg på dans i Erikslund, det är skolan som har det, hoppas det blir skoj! :D HejåHå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: