Vad långt det blev

Jag tänker att det är inte dig det är fel på.
Du måste ha haft fel uppväxt eller något,
eftersom att du tror att du kan behandla tjejer hur som helst.
Du är en skit
och jag har insett det nu.
Jag hoppas jag kan gå vidare nu
på riktigt
för jag vill verkligen aldrig mer träffa dig.

Men något fel är det ju
inte på mig
eller kanske
för jag har låtit dig behandla mig hur som helst

Men det är slut nu
så var snäll och hör inte av dig för att ha sex mer
Jag vill inte prata med dig

Du är som sagt en skit
eller ABSOLUT inget för mig
du förstår jag har fått höra att jag är värd bättre
fast innerst inne har jag nog vetat det hela tiden
du har ju liksom sagt det.

Jag hoppas att det inte behöver växa upp fler människor
som blir som dig
för tänk efter
du har betett dig som en FITTA

Jag hoppas jag får någon son som jag kan uppfostra till att behandla folk bra
och inte bli som dig
inte behandla tjejer som skit

Men jag vet att du varit bra ibland
eller jag får för mig det
en gång
eller med en tjej i alla fall

Men du är nog en player innerst inne
fast det känns omoget att uttrycka sig så
du tror att du kan hålla på med hur mycket flickor som helst samtidigt

och du ljuger

det var det värsta

att jag litade på dig

Men nu har jag fått det sagt

kan ju hoppas att du halkar in här och läser det

så jag slipper fler natt samtal
bara för att du ska veta att jag fortfarande sitter fast runt ditt finger

Förresten har jag börjat ha ljud löst på telefon när jag går och lägger mig nu
utan vibration
det är ett stort steg

Jag vill inte prata med dig nu.

Den sista tåren har runnit nu
hoppas jag.

Det är jobbigt att jag känner mig svag
Men jag har aldrig känt mig så motiverad som jag gör just nu

Önskar bara att jag kunde slå skallen och glömma bort dig nu också
eller nå´t

Men jag har i alla fall insett att du inte är bra för mig
det vet vi båda
du har tillochmed sagt det
på fyllan.

Jag önskar dig inget ont
tror jag
men jag önskar dig heller inget gott
för jag tycker du betett dig som ett svin
men det är nog för att jag är lite sur just nu

Jag hörde om en bild för ett tag sedan
hon höll om dig
och efter det bestämde jag mig nästan
att det räcker nu

Du har ljugit
eller kanske ångrat dig om känslorna för henne

Men jag gillar det i alla fall inte!
Det är ju liksom inte bara två du håller på med samtidigt
har jag inte rätt?
det tror jag.

Så nu hoppas jag att du inte hör av dig mer
för jag mår inte bra av det
du har ljugit och gjort mig ledsen.

Det lite underliga med alltihopa är att du vetat det
att du fått mig att må dåligt
du har sagt att du inte vill träffa mig för att du vet hur mycket du sårar mig
Jag hoppades nog att du skulle sluta såra mig
eftersom att du visste att du gjorde det
och sa att du inte ville det
men du lurades nog bara
din buse

Nu behöver jag sova, ska bara ta en cigarett först
för jag behöver lugna mig.

Du förresten, nu när jag ändå håller på
så kan jag se ett samband mellan att jag börjat röka
för att jag varit nervös
och vi umgåtts

Jag ska sluta med att röka också
det kanske går bra nu
om du inte hör av dig mer.

Egentligen älskar jag att träffa dig
du är riktigt bra på vissa saker
eller nå´t
det har varit mysigt i alla fall
men som jag försökt förklara
vi båda vet att det inte funkar
För jag blir så oerhört ledsen på dig
innombords
det är inte så ofta jag gråtit faktiskt
mest när vi bråkat

det var fan också sorgligt
att jag grät som ett as och du verka helt som att du inte brydde dig
utom en gång
då fick du mig att verkligen hoppas då
och nu kom det en tår till
eller två om jag ska vara ärlig
och det ska man väl?
Det är nog pågrundav den där gången som jag stannat kvar

låtit mig behandlas hur som helst
förresten för att inte få dig att framstå som en jubel idiot
så kan jag ju förklara
att du inte varit riktigt dum när jag varit med dig
eller någon gång kanske du varit lite dryg
nu när jag tänker på det
men om du inte vet det så menar jag att du behandlat mig som skit när du;
sagt en sak och sedan gjort en annan (exempel sagt att du ska komma hur många gånger som helst, sagt att du lovar och sedan ifrågasätta mig om du inte borde kommit redan om du velat det)
sagt att du tyckt på ett visst sett och sedan har det framgått att du tycker på nå annat sett. (exempel tjej ett du förklarade å det började si och så men jag gillar inte henne, oj hon sov visst bara hos dig lite då och då har jag insett nu i efterhand. exempel tjej två Å hon ska komma, kul, hon är kär i mig, oj hon hamna bara gränsle över dig senare under kvällen, oj du bara sov på samma ställe som henne och jag kunde dra åt helvete, oj ni bara umgås nu!)
Du har hört av dig när det passat dig (exempel under nyår när du nästan hade tjej gick jag helt ovetandes i flera veckor och väntade på att du skulle höra av dig, det gjorde du men nu har du också en sån period igen, du har haft några såna)
och det har inte fått mig att känna mig så mycket värd.

Men nu kom jag på mig igen
med att tänka på dig
du har ju berättat för mig att du tycker det är jobbigt att vara med mig ibland
och ibland saknar du mig
typ mycket
Men det får mig också att inte må så bra
att jag passar ibland
VARFÖR PASSAR JAG INTE HELA TIDEN LIKSOM?!
Det kändes ju kul att du saknar mig ibland
men det dåliga tog över

Men du 
Jag orkar inte mer nu
Nu ger ja nog upp!
med dig i alla fall.

Hjälp mig med det snälla du
du är så jävla snäll ibland
det är det som jag gillar med dig

men det spelar ingen roll
jag mår inte bra av att ha det som vi haft det
eller jag haft det
du har ju levt livet
INTE SANT?
Jag försöker intala mig själv hela tiden att jag inte vill prata med dig

du kan hjälpa mig med det

genom att inte höra av dig mer

snälla hjälp mig

fast jag vill egentligen inte

Jag blir så ledsen
nu får jag ont i magen också.

Men nu räcker det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: