Uppvaktat på alla hjärtans dag :P

Hejsan, inatt gick jag och la mig vid tre tiden någon gång. Tänkte när jag gick och la mig om jag skulle ställa alarm vid tolv för då borde jag sovit ut, men så tänkte jag att jag kunde sova tills jag vaknade av mig själv.

Jag vaknade aldrig av mig själv. Vid fyra kom Pappa förbi med en tulpan bukett, en choklad ask och ett lott paket. :) Så nu har jag klivit upp. Har varit på Ica och handlat, ska bjuda Pappa på en curry qourn gryta. :) hehe

Tulpanerna är värsta häftiga, dom har som barn och på vissa tulpaner
var det till och med tre stycken blommor på varje skälk. :) haha


Choklad asken, det var lite underlig choklad smak,
men det var en söt ask och tanken är säkert god. :)


Jag vann furtio kronor :D Lott paketet hade kostat hundra kronor, men det är ju kul ändå :P haha

Mamma och Olle hade bestämt att dom skulle komma hem från Gimåfors idag, också skulle Olle hjälpa mig med skolgrejs. Men nu hade dom bestämt sig för att stanna kvar i Gimåfors en dag till, så jag är inte världens gladaste på dom just nu.. :/

Aja nu ska jag fara iväg till Pappa och laga mat. Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: