Nyponsoppa och internet avbrott :P

Jag har nyss ätit två tallrikar varm nypon soppa med gammaldags vanilj glass, det var jätte gott! Lyssna på lite Melissa Horn och Kings of leon också, så grymt skönt! :)

Har även haft ett lite internet avbrott ikväll, internet anslutning fanns men datorn ville bara ta det lugnt ett tag tror jag. Så den fick vara i fred några minuter så skrev jag ner lite saker som jag ska ta med och införskaffa tills jag flyttar hemifrån. Jag tycker att det är så kul att planera allting, jag har faktiskt ganska mycket saker att ta med men det finns fortfarande saker att införskaffa, som micro, tv-bänk, lampor, köksbord och grejer! :D

Nu ska jag titta runt på blocket och Ikea och bara längta, har jag tur kanske Ludvig vaknar en sväng också. :P Hejdå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: