Ikväll har varit en bra kväll :)

Igår på dagen kom Tei, så åkte vi spark till marknaden på Ålsta. Där hittade jag en knäck klubba med choklad och strössel och en fin ljustlykta med två fjärilar som Mamma ska få som alla hjärtans dag present. :)


Någon gång gick jag till Feliziah
, hjälpte henne att blondera några slingor och sedan färga dom röd. Sedan fastnade jag där ett bra tag och tiden bara gick. :P Jag virkade även klart en till benvärmare så nu har jag två snygga! :)

Feliziah såg rolig ut framtill innan vi hunnit färga i det röda :P


Mina benvärmare :D


Någon gång kom Joel, lite senare kom Tei och sedan gick vi hem till mig. :) Satt och drack lite och sedan kom det förbi lite småpojkar. Vid tolv tiden gick vi bort på Ålsta för det skulle tydligen vara fest där. När vi kom dit var vi inte så välkomna, men så såg vi lite folk vi kände och smygde in ändå. xD Hade en ganska trevlig tid där borta, träffade en tjej som går på vattengympan, hon kom fram och var lite närgången. xD haha!

Vi har nå diskmedel på bänken som är bra för händerna, det luktar gott också. Feliziah tycker det ser ut som skölj medel och igår sa jag till Joel att han kunde få någon krona om han smakade på det. Kom precis på att han aldrig fick någon krona, stackaren. I alla fall hann Tom före för vi skulle knäppa kort på Joel och sedan smaka Joel på det, båda stod och spottade kort där efter och sa att det smaken inte försvann även om man drack något. HAHA!

Joel beredd att smaka :P haha


Polisen körde förbi när vi var på Ålsta och stod ute och rökte, så blev vi lite rädd och sprang in, då var det en kille som blev sur och börja dryga. Jag, Joel, Feliziah, Tom och Mia gick hem till mig. :) Nu sitter vi och lyssnar på Queen - Don´t stop me know. Jag satt och nynnade på den förut när jag satt och stickade, Joel och Feliziah skrattade när jag stickade och sjöng; don´t stop me now, don´t stop me now, cause i´m having a good time, having a good time. :D haha :P

Nu ska jag blanda en ny päron eller kanske sprite grogg med lime, jordgubbar och äppel bitar, det är mums! Nä nu jävlar blir det Red hot chili peppers Snow med Feliziah :D Hejhopp 8D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: