Handlat mat :)

Hejsan, igår var det Måndag, då var jag hur trött som helst hela dagen. Var på skolan ändå, och på So lektionen var det kul, Tei och jag satt och läste lite och skrev fina pratbublor till alla bilder. :P Klockan två så hade Tei, Jag och Joel musik, vi spelade trummor och olika slå instrument, det var skoj! :)

Efter skolan gick jag och var med Feliziah, vi satt och såg på tv och tog det lugnt. Vid halv sex åkte jag med Pappa till Faster och åt bruna bönor och hemfläsk. Det smaka sådär, fläsket var gott i alla fall, med bra samvete också för Faster hade köpt fläsket av en som hade djur i Kovland. Det känns bättre så. :) Åt en fettisdags bulle/semla och sedan åkte jag tillbaka till Feliziah. Vi såg på lite tv och sedan gick jag hem vid elva. :)

Imorse var jag jätte trött och låg och drog mig jätte länge. När jag väl kommit upp åt jag ändå frukost i lugn och ro även fast jag hade bråttom och sedan åkte jag iväg till skolan. Idag har Tei och jag hejjat mycket på Coffe, som är vikarie på vår skola. Haha. Vi har även pratat om peircingar och jag funderar på att göra en till i tungan, kanske till helgen om Mamma har lust?! ;) haha :P

Klockan två hade jag och Tei cirkelträning, det var jobbigt och lite kul. Sedan vid fyra gick jag på vattengympa, det var riktigt skoj idag och jag kände mig på riktigt bra humör och sjöng med i låtarna som spelades. :p haha. Efter vattengympan gick jag och solade, det var så skönt, så skönt. Jag blir så lugn och avslappnad av det! :)

Gick och mötte Feliziah så gick vi på Konsum och handla mat, det blev någon veggie snitsel, potatis klyftor, bearnaise sås, en burk champinjoner, coctailtomater och mini majs för min del och sedan ska vi äta taco chips med tacosås och smält ost senare. Nu ska jag laga mat medans Feliziah ska diska. Sen ska jag äta och efter det ska vi städa här. Hejhopp! 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: