Haha vi är ledig på Måndag :)

Jag prata nyss med Joel på facebook så skrev jag att jag tänkt plugga hela morgon dagen så jag har tråkigt en hel dag istället för både imorgon och idag liksom. :P Så skrev Joel; Jo jag skulle igentilgen ocksså plugga men palla vi har ju långhelg:P Så fråga jag; Vadå långhelg? Så berätta han att vi är lediga på Måndag. XD

Jag minns det någonstans i bakhuvudet att jag sett det på shemat på tavlan. Men jag ser framför mig ett scenario som hade kunna hänt, jag kliver upp som vanligt på Måndag morgon och kommer lite sent som vanligt. Så inser jag att det inte är en kotte i korridorerna och tänker att det kanske är aula samling. Går upp till aulan där det är tomt, kanske tillochmed låst sedan ner till skolan igen. Träffar på någon lärare i korridoren och får allt klart för mig. Vill sjunka genom jorden men skrattar ändå och går hem och lägger mig! XD

tur att det nu inte kommer hända, tack Joel för att du påminde mig utan att du visste. :P

Nu kan jag ju tillomed vara kvar i stan en dag till om jag vill det, och plugga hela Måndag! :D haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: