Hela håret

Jag gjorde dreads i hela håret igår, eller Tei gjorde dom på mig. Det blev skit bra och jag är skit nöjd! :D

Å jag har fått höra några roliga kommentarer om mitt hår sedan igår så det är skitkul! :)

  • "Åå va fint, det är som pricken över i,et" fick jag höra av en bra kompis :)
  • "Du passa verkligen i dreads" sa en tjej, då svara jag va bra och då sa hon det är du liksom! :D
  • "Du passa verkligen i dreads, vissa gör det inte men du gör det!" Fick jag höra av en människa jag försöker lära mig att tycka om :)
  • Och "Mä har du gjort hela håret nu?" fick jag höra av av en söt människa med ett leende på läpparna och en positiv ton :)

Jag är så jävla nöjd just nu helt enkelt!

Och ikväll är det julauktion på jobbet här ska jag få äta smörgåstårta, och jag gjorde riktigt bra ifrån mig på jobbet idag också! Hoppas du också mår bra eller ser till att du börjar göra det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: