Skola :)

Hejsan, imorse klev jag upp vid fem. Åt gröt och sminkade mig lite och sedan tog jag en buss vid sex mot stan. Börja skolan vid tio. Det går en kille med dreads på min skola och det är så jävla snyggt. Jag tror han märkte idag att jag tittade ganska mycket. :P 

I min klass är det tre personer, jag, Johanna och Marie :) Himla stor klass :P haha

Vid tolv fick vi sluta så då åkte Tei och jag ner på stan. Tittade lite på hm, indiska och cubus. Det blev två svarta linnen från hm, ett med spets och ett vanligt. Mitt svarta linne har tydligen försvunnit och idag hade jag velat använda det så jag köpte ett :) Var in på mc donalds och köpte en mc flurry med daim och maräng och sedan mötte vi upp Heidi och satt i solen ett tag tills det var dax att gå och möta Feliziah och ta tåget hem vid två. :)

Nu ska jag ta och gå bort och klippa gräset hos damen och ikväll kommer förhoppningsvis Lina och Putte hem till mig och Pappa så ska vi spela super Mario. Hejdå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: