Selånger och snyggingar :)

Hejsan igår fick jag in fem bok, och det var flest av oss som jobba så det känns grymt! Mat fick vi också pizza från biteline och det känns ju roligt att få det två dagar i rad av jobbet, det blev en pizza med veg färs, fefferoni, lök och vitlökssås för Agnez och min del, riktigt jävla gott :)

Efter jobbet åkte Agnez och jag in på Selånger, där åkte vi karuseller och vart snurriga :P haha. Vid elva åkte jag hem till min kusin Emma och där var det några jobbar kompisar till hennes Robin. Det var en riktigt trevlig och rolig kväll/natt :)

Idag har jag varit med Mamma, Agnez och Tilde på Selånger vi har åkt karuseller och handlat. Den roligaste karusellen var fan barn karusellen tekopparna som vi åkte med Tilde, fyfan va vi snurra och skrattade! :) Har ätit langos också, gott gott :) Också har jag handlat lite saker såklarT! :) Det blev en skit snygg väska jag kan inte förklara hur den ser ut men om du ser mig i framtiden kommer den säkerligen sitta fastklistrad på mig :) Hittade ett fint träaktigt halsband, en t-shirt i svart med en svartvit bild på Bob Marley, riktigt fin. Köpte en för stor storlek på t-shirten eftersom att jag inte gillar t-shirtar i vanliga fall men jag tänkte använda den med typ tights :) Hittade en fin tyg affish också, vet inte vad det heter egentligen men förhoppningsvis förstår du vad jag menar, en med bob marley i alla fall, han är fan snygg. Idag har jag sett tre snygga människor med dreads och jag kan inte sluta stirra, det blir lite pinsamt ibland, som utanför Emma, då hejjade snyggingen i dreads kill kompis för att han märkte väll att jag titta mycket. :P haha! Har sett en skit snygg tjej idag också! Hon hade världens finaste rö färg på sitt lockiga hår också hade hon nå svarta baggy liknande lite halv korta mjuka byxor, ett helt vanligt vitt linne och en fin väska liknande som jag köpte. Jag vet inte vad det var som gjorde henne så vacker men det var kul att se na i alla fall :P
 
Nu sitter jag hemma i Fränsta. Ska ta och duscha och plocka upp kläderna ur påsväskan jag haft med till stan och sedan ska jag nog ta och gå hem till Pappa och kanske ta och packa upp och koppla in dvd,n jag fick i julklapp och se Bob Marley filmen. Hoppas ni får en lika härlig kväll som jag tänkt ha. Imorgon börjar skolan och jag är inte nervös för fem öre och det känns bra. Det känns bara jävligt härligt och jag ser fram emot det. Go´kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: