Selånger en sväng :)

Hejsan, idag klev jag upp vid tio, tog en dusch och sedan koka jag havregrynsgröt och åt den med hallonsylt och mjölk. Det är med gröt en dag ska börjas :) Åkte med Lina till Emma och lämnade min packning där för där är min tillfälliga sovplats för inatt.. Sedan åkte vi till Selångers marknad :) Jag har ätit langos, åkt en karusell så jag höll på att skratta ihjäl mig och köpt en film om Bob Marley. Köpte även ett koppel till Monicas hund eftersom att det jag brukar använda när jag är ute och går med han är skit fult och typ ihop knutit 140 gånger för det gått sönder eller något, ett rött fick det bli, så fint så fint :)

Nu sitter jag på jobbet, kom femtio minuter innan vi börja bara, haha! Nu ska jag ladda för bokningar, Hejhopp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: