Gratis biljetter :)

Hejsan, igår tog jag bussen vid ett hem också gick jag på Samservice med lite kompisar och köade för att få Takida biljetter. Man fick säga hur många man ville ha :) Så ikväll blir det Takida och Ulf Lundell för hela slanten. :) Vill du följa med är det bara att höra av sig, jag har några biljetter över :)

Igår kväll var jag med Lina
hos Emma. Vi såg på tv och åt mat från Max och sedan åkte vi hem.

Imorse kom Mamma och Pappa ner till stan för vi skulle på BUP. Det gick skapligt bra där, jag gilla den ena kuratorn i alla fall, den andra verka lite halv dryg. :P Men det blir nog bra det. :)

Nu sitter jag hemma hos Lina igen, vi ska åka iväg och sola någonstans. Hejdå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: