Byxor och lek matte :P

Hejsan, igår på skolan hade vi två lektioner, engelska och en lektion där vi prata om den kommande idrotten :)
Sedan slutade vi, då var klockan elva. Åt lite lunch och sedan åkte jag till Emma. Tog en dusch och sedan gick jag ner på stan och träffa Agnez :) Vi var på Cubus också köpte jag ett par mörkgröna jätte mjuka pösiga byxor :) Tjejen i kassan på Cubus sa något i stil med grattis nu har du köpt dom skönaste byxorna du någonsin kommer köpa och det verkar stämma än så länge :)

Fredags kvällen spenderades på jobbet, det gick inte allt för bra tycker jag men jag fick in två bok i alla fall :)

Jag har glömt att berätta om något roligt som hände på matte lektionen häromdagen. Först sa läraren att vi får äta och dricka hur mycket vi vill på lektionen eftersom att man blir pigg av det och det är bättre än att man sitter trött och inte får något gjort. Sedan sa hon att vi fick prata med varandra hur mycket vi ville, om matte då förstås för det tyckte hon kunde vara bra. Och sedan fick vi nå super miniräknare så sa hon att vi fick leka runt lite med dom. Så en sammanfattning, på matten ska vi äta, dricka, prata och leka :P haha!

Idag är det Lördag, jag sitter hos Emma, ikväll blir det jobb igen och det känns roligt för det betyder ju pengar :) Nu ska jag ta och titta efter lägenheter, Ha de! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: