5 bok, åkgräsklippare, Coffe och koppen :)

Hejsan hoppsan fallerallera :)
I Lördags jobbade jag, fick in två bok på fem timmar, haha, inte så super bra men Emma tyckte det var bra för att vara första gången. :P När jag slutat vid åtta tog jag en buss in på navet och där fick jag sitta och vänta i furtio minuter för jag ville inte gå till Emma, dels för att jag var för lat och dels för att det var så mycket folk ute på stan på grund av drakbåts festivalen. :) Jag såg en uteliggare som gick och plocka fimpar och det värkte i hjärtat så jag såg till att han fick två cigg. Och sedan såg jag en som gick och plocka pant så då gav jag han min flaska, det gav mig ett litet leende att vara lite snäll. :)

I Söndags jobbade jag också och då fick jag in fem bok, det kändes riktigt bra! :) På Måndagen kom Pappa och Mamma ner till stan också åkte vi på Bup igen, jag fick samma intryck av kuratorerna den här gången också, den ena var dryg och den andra snäll. För när vi skulle bestämma en ny tid så gav hon oss först ett förslag men det gillade inte Mamma och Pappa så fick vi ett nytt förslag men det var på förmiddagen men då sa jag att då går jag i skola. Då sa hon dryga att då får man faktiskt ta och ta ledigt. Jävla Bitch var i mina tankar men jag sa att näe då tar jag den där första tiden utan Mamma och Pappa. :P haha

På Måndag kväll var Mamma och jag på bilbingo i stöde, det var spännande och kul, vi vann inget men jag gilla det ändå :) På natten var jag och hälsa på en vän och det vart en rolig natt, det är inte varje natt man träffar nytt TREVLIGT folk, kastar pil, får ha det mysigt och får skjuts hem på en åkgräsklippare. :P haha.

På Tisdagen gick jag och var med Kenny och dom igen, det var ganska roligt den gången också. Satt ute i solen och sedan åkte vi bil lite hit och dit. Vid elva ville Pappa att jag skulle komma hem så då cykla jag hem och tänkte gu va skönt att gå och lägga mig. Då skulle vi tydligen ut och leta kräftor. :P Vi hittade en liten kräfta som Pappa tog med hem för han tänkte lära sig skillnaden på flick och pojk kräftor och sedan tänkte han plantera dom någon annanstans. :P 

Igår Onsdag satt jag här hemma hos Mamma framför datorn och läste lite bloggar sedan tog jag mig en riktigt dusch och bytte alla kläder för första gången på typ fem dar och det kändes skönt. Jag har nämligen bara två bh,ar och jag hade bara med mig den enda jag hade på mig till stan. :P

På kvällen gick jag till Coffe, vi drack smultron cider och såg på filmen "The ugly thruth" den var bra. Vi åt även ballerina kladdkaka som vi doppa i kaffe, det var huur gott som helst. :)

Idag är det Torsdag, jag har kokat menskoppen och provat den för första gången. Det känns inte. Men jag är rädd att jag inte ska få ut den sedan när det behövs men det går nog bra. Förhoppningsvis. :P Vid två ska jag ta bussen till stan med Tei och Agnez, ikväll ska jag jobba också ska jag rekrytera in Tei och Agnez. :) Hoppas på massa bok ikväll så man får känna sig duktigt :) Nu ska jag ta och fixa någon mat så jag får någon mat låda med mig tills ikväll. Hej Å Hå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: