De senaste dagarna har jag gjort massa saker :P

Hejsan :P I Torsdags åkte jag, Feliziah, Tom, Ola och Kristoffer till Viskan där det var partaj hemma hos Ämma och Jerker. :) Hade en himla trevlig kväll men det gick sisådär med att sluta röka. Rökte inte på hela Torsdagen men sedan på kvällen när det var kalas så vart jag sugen på en cigg så jag gick ut och tog en. Men jag har fan inte rökt så många de senaste dagarna. :P Sov över i Viskan :)

På Fredagen låg jag och var slö
i en soffa och såg på tv nästan hela dagen. Sedan när det blev natt sov jag kvar på den där soffan. :P haha.

På Lördagen, igår
så åkte jag hem till Fränsta, eller till Feliziah och Tom. :P Gick och la mig och sov i några timmar när vi kom hem :) Sedan när jag vakna duschade jag och gjorde mig iordning för jag ville fara till Viskan igen, men det var det ingen annan som ville så det vart inge av det. :p haha. Lyssnade på skön musik och såg en konstig film. :P På kvällen kom jag på att kolla om jag tagit p-pillret och eftersom jag sovit var jag helt dagvild, frågade om det fortfarande var Lördag. :P haha

Imorse vaknade jag av att Feliziah ringde och fråga om jag ville följa med hon och Tom ut och åka skoter. Klev upp och gick till henne och sedan åkte vi till Toms pappa. Jag, Feliziah, Tom, toms bror och pappa åkte ut och det var riktigt skönt att ligga och sola på skotern, när vi åkte gjorde det nå så djävulskt ont i knäna och ryggen så det var inge vidare. :p Filmade Tom lite när han körde runt i vattenpölar och sedan åkte vi hem. :)

Har duschat och ätit frukost/lunch och middag, det blev älgköttfärssås och spaghetti. Nu sitter jag och Feliziah och väntar på att Tom och Ola ska komma tillbaka, dom åkte för att hämta Kristoffer. Nu ska jag sminka mig för ikväll händer det säkert nå kul :P haha. Hejhopp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: