Gymnasium och flytta hemifrån funderingar och en räk sallad med champinjoner :P

Hejsan, idag efter skolan vid två tog jag och Joel bussen till Ånge. Var på Boberg och pratade med dom om barn-och-fritids programmet och barnskötare lärling. Dom skulle kolla upp om det blev nå barnskötare lärling i år för det är det jag är mest sugen på. Isåfall skulle jag ha ungefär halva gymnasie tiden på ett dagis i Fränsta. Vill fortfarande flytta hemifrån, funderar på att flytta till en lägenhet i Fränsta. Mamma ska ringa och kolla imorgon. :) Har funderat lite över att flytta till Pappa men insett att jag nog skulle bli less eftersom att det är så mycket som behöver göras där och nu under sommaren kommer Pappa inte ha någon tid eftersom att det är så mycket jobb. Skulle nog bli skönast att bo själv, vill ju inte riktigt bo i den här lägenheten vi bor i överhuvudtaget eftersom att blomsteraffären är under. Man hör när dörren öppnar sig och när folk pratar nere, det är jobbigt om man vill sova ut på helgerna eller något sånt. :p

Vi tog kvart över fyra bussen hem från Ånge. När jag kom till Fränsta gick jag till skolan och hämta cykeln som jag fick ta imorse när jag insåg att vi skulle börja om fem minuter. :P Sedan cyklade jag på pizzerian och köpte en räk och champinjon sallad med vitlökssås. Sådan mat glädje som jag nyligt hade när jag åt den har jag inte haft på länge. Åt upp hela riktigt snabbt, den var riktigt god! Vet inte om det kan bero på att jag satt vid datorn och åt och inte hade nå stressande personer runt omkring mig som jag har på skolan och här hemma vid middagen som jag kunde äta. Aja det känns bra att jag ätit riktigt en gång i alla fall! :)
Nu ska jag sätta mig och läsa lite geografi, Hejhopp 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: