Ont i foten :P

Hejsan, idag har varit en ganska bra dag på skolan. :) På idrotten gjorde vi en rolig uppvärmning. Man skulle ligga två och två bredvid varandra och i en ring och sedan skulle en människa jaga en annan genom att springa över dom som låg. Var lite läskigt men roligt vi skrattade flera gånger :) När man blev trött fick man lägga sig ner bredvid någon och då skulle den som låg på andra sidan upp och springa och ta över rollen som antingen jagare eller den som blir jagad. När jag skulle springa hann jag ett halvt varv sedan klev jag snett och vricka foten, men det var kul det där halva varvet som jag hann med ändå. :P haha. Läraren tyckte att det var lite bra fast på ett lärandra sätt att jag vricka foten för då fick alla lära sig om hur man ska linda och att det är jätte viktigt att linda direkt och sånt. :) Det gör ont i foten, inte bara när jag går utan nu när jag suttit någon timme framför datorn gör det också ont, men det stoppar mig inte. Ikväll ska jag till Tom Nordensson i Ånge med Elisabet, hon skulle ha partaj hos honom för på Söndag fyller hon arton. :)

Idag hade vi läxförhör på olika ord som har med religon att göra på so,n, det gick bra, jag hade tränat. :) Sedan fick vi gå hem och jobba om vi ville så det gjorde jag. Har suttit och läst om Judendomen. Gud vad lycklig jag är över att google finns när man ska läsa såna här grejer med massa konstiga ord! :)

Nu ska jag linda om foten, ta på mig lite mascara, packa väskan med popcorn chips och dricka och göra en bukett till Elisabet. hon önskade sig en sån! Trevlig valborg kväll ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: