Helg och Bredsandsprat :)

Hejsan :) I Fredags blev det en lugn kväll. Var med Joel, Tei och Oliver. Strosade runt på Fränsta och gjorde inte så mycket vettigt. Åt lite godis som Tei var in och köpte på går´n. Vid elva gick Jag, Tei och Joel hem till mig, fikade lite och sedan skjutsade Olle hem dom. :P

Igår Lördag var jag hos Feliziah och Tom, med Agnez, Robin, Ola och några till. Vi såg på en sjuk serie som heter småstadsliv också drack dom grogg, allihopa utom jag. Jag hade minst lika kul som alla andra, även fast jag inte vill påstå att någon av oss hade riktigt kul! xD Jag och Agnez sov på FeliziahOchTomsSoffa :)

Imorse klev Agnez o jag upp också gick vi hem till mig. Hon tittade på balklänningsmönstret och jag lagade frukost till oss, det blev havregrynsgröt, toasts och juice! :) Jag blir så mat glad när jag är med folk. Då vill jag laga mat och jag vill äta, skulle jag kommit hem själv imorse hade jag troligtvis inte orkat göra något så invecklat. :P Agnez åkte hem vid tre, då åkte jag bort till växthuset och sa grattis till Pappa som fyller år. Han fick ett förkläde som jag gjort på slöjden. Han tyckte det var fint och blev jätte glad, då blev jag glad! :)

Ikväll har jag suttit och läst geografi men efter en tio sidor så insåg jag att tankarna hela tiden flög iväg på annat, som att börja packa ner saker i lådor, måla sängen, sälja sängen och en massa annat så då sluta jag läsa. :P Har suttit och tittat på lägenheter och jag är så grymt sugen på att flytta till Bredsand. Det känns bättre där för det är inte mitt inne i stan. Det tar typ en kvart med buss och det tycker jag inte verkar som så mycket. Det är nära till en strand och det finns en dygnetrunt öppen mack. (Fast det finns väll överallt i stan kanske) Lägenheterna är lite billigare än dom inne i stan. Lägenheterna som jag har tittat på där har även balkong och badkar, något som jag gillar! :) Nu gäller det bara att få Oliver att tycka att det inte är så dåligt område. Jag tror ändå inte att vi har råd att bo i nå område utan människor som begår brott. Dom finns liksom överallt, nästan. :P Jaja, nu ska jag söka vidare, Hejhopp :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: