Handlat :)

Hejsan, igår var det Onsdag. Då vaknade jag vid två, åt frukost och sedan satt jag och läste geografi. På kvällen kollade jag på lägenheter och sedan var jag till Feliziah och Tom också såg vi på en rolig film :)

Kom hem vid tre fyra tiden, satt vid datorn och läste massa saker och sedan gick jag och la mig vid fem halv sex någon gång. Men jag somnade inte och jag blev bara mer irriterad för hela tiden, det var ljusare och ljusare och till sist hörde jag mammas alarm. Hon klev upp och gjorde massa saker och jag försökte somna om men det gick inte. Vid halv nio fick jag nog så då packade jag ihop mitt lakan till en påse och bar ner kudden och täcket till mitt rum också sov jag där. Där var det riktigt svalt men jag somnade efter lite funderingar. Tror jag hade för mycket lägenhetstankar därför jag inte somna. :P

Idag klev jag upp vid två, åt frukost och sedan åkte jag med Pappa till stan. :D Har handlat tre linnen och två tights i organisk bomull och en skurhink med mopp i återvunnen plast. Har gått och längtat efter en skurhink varje gång jag varit med Pappa på Willys och idag hade jag pengar med mig och det var ett paket pris på 149kr så Pappa stoppade mig inte. :D Köpte tre ljuslyktor på Ikea också, en röd, en gul och en grön, dom stod där på en hylla och skrek på mig så jag kände att jag behövde ta med dom hem :P

Nu är jag hemma, ska byta om nu och sedan gå till Feliziah och ha kul :D Hejhopp :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: