hahaha

Häromdagen satt jag och pratade med en kille också frågade han hur gammal jag var.
Som jag börjat och tänker fortsätta med för jag gillar när folk gissar för mycket, svarade jag gissa.
Så sa han "Sexton, sjutton?"
Jag svarade "Ja jag är sexton."
Så sa han "Om du är sexton går du i nian alltså. Var går du i skolan?"
Jag svarade "Fränsta" och han sa "Ja just ja, och du var typ jätte bra där eller hur?" 

Jag blev jätte glad men även fundersam för jag hade aldrig träffat killen förut. :P Jag svarade Ja det är jag, hur vet du det? Då svarade han att Jim hade skvallrat, hahaha. Jag har inte ens sagt det till Jim tror jag. Det är skoj tycker jag. Att jag blir skvallrad om, på ett bra sätt! Hur bra jag är i skolan. XD hahaha.

Jag är faktiskt stolt, att jag sköter skolan jävligt bra men även har ett festande liv! Jag är på fester och umgås med människor som är äldre. :) Men jag tror inte mognaden sitter i åldern, jag tror den sitter i huvudet, eller jag vet det, om man får säga så. :P :)

Jag känner mig mer mogen än andra i min ålder, jag känner att jag tar mer ansvar och jag känner mig faktiskt bra på flera sätt. Jag gillar min egen personlighet och hur jag är ganska mycket, visst har jag dåliga sidor, som lathet, men jag är ändå mest nöjd med mig själv. Jag vet att jag kommer lära mig fler viktiga saker under mitt fortsatta liv och det ser jag bara framemot. :)
Agnez

Lat? Du har väl typ hur många bollar i luften som helst. Jag är lat jag orkar inte göra någonting och tack vara det så har jag fått en massa ig varningar.. Du är inte lat, tycker inte jag i alla fall!

PUBLICERAT DEN 2010-04-20 KLOCKAN 11:45:03
BLOGG: http://agnezzthecookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: