Godsaker och sluta röka tankar.

Idag/kväll har jag varit med Feliziah, Tom, Robin och Ola. :) Jag åt pizza till middag idag, hade tänkt att inte äta ute på tre månader eftersom att det blivit för mycket på sistonde och jag inte uppskattade det längre. Idag åt jag i alla fall pizza för jag orkade inte laga något och pizzan var mycket god, tog en med champinjoner och fefferoni, och bearnaise sås såklart! :) När jag ringde så sa jag jag vill beställa en nummer tre och pizza gubben ba; Ja heej med taco sås jalapenos och kalla fefferoni? Han vet vad jag brukar vilja ha, men idag svarade jag; Nej idag vill jag bara ha jalapenos :P haha nog pratat om pizza.

Vi har haft det mysigt och ätit en daim mandel tårta, påskgodis och chips också har vi sett på Bröllops fotografen. Den filmen var bra, lite kul, lite sorglig och bra, jag diggar han som det handlar om :)

Jag har tänkt lite, jag vill ju sluta röka. Men jag har skjutit på det för jag vet vilket hemskt humör jag får när jag inte rökt morgon ciggen, eller den efter middagen, dom är dom viktigaste tror jag. Det står på mina migrän tabletter att de inte ska användas om man använder nikotin som också har en stängande effekt på kärlen eller något sådant. Jag tänkte i alla fall försöka sluta röka imorgon, men jag är rädd för mitt humör, jag märker när jag sagt något dumt men kommer på det först efteråt. Aja det ska väll gå det här :)

Nu är jag hemma, har lite ont i huvudet.. Men nu ska jag borsta tänderna och sedan gå och lägga mig och sova bort huvudvärken. Imorgon kanske jag får sova ut, om jag har tur och ingen ska in och springa i rummet. Hoppas jag har tur! Godnatt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: