Snabb skoldag

Min gos katt. Som tycker om råttor.. :p Hon heter Sixten. :)


Idag har skoldagen gått jätte snabbt. :) Vi hade en teater/föreläsning från FRIENDS i Aulan idag, det var ganska roligt. Sedan så satt vi i en ring också skulle vi flytta oss om vi höll med påståenden som Emma läste upp och sitta kvar om vi inte höll med. Det var rätt skoj.
Fick rösta på kompis stödjare också, och dit blev jag vald. Så imorgon Torsdag, mellan nio och tre så ska jag vara på Ålsta och gå någon kompis stödjar kurs. :D Ska bli skoj. Ser framemot det, fast är lite besviken för jag missar syslöjden.. Men det blir nog roligt. :)

Nu sitter jag hemma hos Mamma, väntar på Kristian som när som helst ska komma med en buss. Tänkte kanske gå och hyra någon film och sedan åka hem till Pappa. Skulle hellre vilja åka upp till Gimåfors ikväll för Mamma tänkte göra Isterband och stuvad potatis, men får se hur det blir med den saken. Tror inte Kristian vill det. :p

Nu ska jag surfa runt lite.
Hejdå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: